BVH Rubber produce si comercializeaza benzi transportoare cu breaker metalic. Aceste benzi transportoare cu breaker metalic se utilizeaza la transportul de materii prime nesortate, in conditii extreme de functionare, avand o rezistenta crescuta la impact.
Invelisul exterior la acest tip de benzi transportoare cu breaker metalic este fabricat din poliamida/poliester (EP), poliester/ poliester (EE), poliamida/poliamida (PP).
Benzile transportoare cu breaker pot fi folosite intr-un mediu cu temperatura cuprinsa intre -25 si +70°C. Materialul din breaker se poate utiliza ca strat de protectie, urmarind cresterea rezistentei la temperatura, spintecare, lovire sau de intarire a straturilor cu scopul cresterii duritatii marginilor.
Pentru prima aplicare – cresterea rezistentei la marginile benzii – sunt folosite cabluri din otel cu rezistenta marita la intindere, BF 125 HR ca armatura. Pentru a doua aplicare – cresterea duritatii la marginile benzii – sunt folosite cabluri din otel obisnuit BF 125 RE ca armatura. Ambele tipuri pot utiliza breaker-e FLEXIMAT, in variantele cu armatura textila sau din otel. Se pot aplica unul sau doua straturi deasupra si dedesubtul suportului de rezistenta.
Straturile de cauciuc la benzi transportoare cu breaker metalic sunt fabricate conform DIN 22 102/1-91 sau dupa specificatiile beneficiarului.
Caracteristici ale benzi transportoare cu breaker metalic
Latime, mm |
800 – 1600 ± 1% |
||||||||||||||
Grosimea benzii, mm |
8 – 24 |
||||||||||||||
Grosimile stratului, mm |
La cererea beneficiarului |
||||||||||||||
Dimensiuni |
Abaterea de la grosime |
Banda |
Sub 10 mm |
± 1 mm |
|||||||||||
Peste 10 mm |
± 10 % |
||||||||||||||
Strat de cauciuc |
Sub 4 mm |
– 0,2 mm / + liber |
|||||||||||||
Peste 4 mm |
– 5 % / + liber |
||||||||||||||
Lungimea, m |
La cererea beneficiarului |
||||||||||||||
Caracteristicile insertiilor |
Nr. de insertii |
02.apr |
|||||||||||||
Tipul insertiei |
EP 80 |
EP100 |
EP 125 |
EP 160 |
EP 200 |
EP 250 |
EP 325 |
EP 400 |
|||||||
Rezistenta la tractiune, kgf, (py. 50 mm * 200 mm) |
Longitudinala |
500 |
700 |
800 |
1000 |
1200 |
1500 |
2000 |
2200 |
||||||
Transversala |
250 |
250 |
350 |
380 |
500 |
500 |
500 |
500 |
|||||||
Caracteristicile Breaker-ului |
Tipul de breaker |
BF 125 RE |
BF 125 HE |
||||||||||||
Rezistenta transversala, N/mm |
125 |
125 |
|||||||||||||
Masa, kg/m2 |
0,55 |
0,75 |
|||||||||||||
Grosimea de fabrica, mm |
1,6 |
1,95 |
|||||||||||||
Fire WARP |
Nylon 940 * 2 *2 , RFL |
||||||||||||||
Densitatea, yams/m |
200 |
||||||||||||||
Rezistenta firului Warp, N/mm |
50 |
||||||||||||||
Firele WEFT |
2 * 2 * 0,38 |
||||||||||||||
Diametrul, mm |
1 |
||||||||||||||
Forta de rupere |
Mediu, N |
1050 |
|||||||||||||
Minimum, M |
970 |
||||||||||||||
Protectie prin metalizare |
% Cu |
63,5 |
|||||||||||||
% Zn |
36,5 |
||||||||||||||
Pas, mm |
7,5 |
||||||||||||||
Densitate, fir/m |
133 |
||||||||||||||
Adhesion, kgf/cm, min |
Intre straturi |
5 |
|||||||||||||
Intre straturi si stratul de cauciuc |
Sub 1,5 mm |
3,5 |
|||||||||||||
Peste 1,5 mm |
4,5 |
||||||||||||||
Margini |
Margini acoperite |
||||||||||||||
Suprafete |
Ambele suprafete acoperite |
||||||||||||||
Forta de rupere a benzii transportoare, (kgf/cm) |
Este data de tipul si numarul de insertii |